Relacja z targów ISPO Monachium

Relacja z targów ISPO Monachium

Dobiegła końca kolejna edycja targów ISPO w Monachium. W tym roku targi odbyły się w dniach 28-30 listopada na terenie Messe Munich.

W wydarzeniu wzięło udział ponad 1550 wystawców z pięćdziesięciu krajów, którzy zaprezentowali nowe kolekcje, marki i trendy w branży mody i akcesoriów sportowych, w tym ponad 50 wystawców z Polski.

Na Polskim Stoisku Informacyjno-Promocyjnym udostępniane były zwiedzającym katalogi firm oraz prezentowane filmy promocyjne. Specjalnie wydzielona strefa VIP służyła przedsiębiorcom do odbywania spotkań B2B i prowadzenia własnych działań promocyjnych. Dodatkowego wsparcia polskim przedsiębiorcom udzielał obecny na stoisku ekspert branżowy Jerzy Osika.

Ponadto na Stoisku został zorganizowany briefing prasowy oraz spotkanie z p. Dorotą Kafarą z Zagranicznego Biura Handlowego w Niemczech, podczas którego przedsiębiorcy mogli zapoznać się ze specyfikę rynku niemieckiego i otrzymać cenne porady dotyczące przygotowania firmy do działalności eksportowej.

Targi ISPO Monachium to było ostatnie wydarzenie targowe w ramach Branżowego Programu Promocji Moda Polska realizowanego w latach 2020-2022 przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii, na którym zostało zorganizowane stoisko informacyjno-promocyjne.